2013年5月4日 星期六

Goropikadon 雷公仔



離開公司,順道到淘大商場行下,裡面有好多精品店、模型舖、玩具店、手作飾品店,還有書店,全是我喜歡的東西!

喺其中一間精品店,撞岩搬遷大減價,還要俾我看到粉藍色的雷公仔!雷公仔是日本 Sanrio 的卡通人物,我3年級時就愛上,不過礙於環境,所有的精品玩具都是大個了才去睇去買。雷公仔向來都是三合一,一個紅色(打雷鼓)、一個藍色(提著布袋),一個綠色(拿著晴天公仔)頭髮(以前見過有紫色頭髮的雷公仔)。

雷公仔所出產品不多,很多時佢都列入"罕有"之列,呢個粉藍色確實少見!精品店標價 $69(已比出面所售的平),而家仲有額外折扣,平上加平,我想也不想就買下!(其實如果它是原價 $69,我都會買下的)

買到這個 baby blue雷公仔我好開心,總算weekend 番工有所得著。






沒有留言:

張貼留言